Diensten

Wat biedt TipanTekst

  • – Klantcases – interviews met jouw klanten, uitgewerkt tot pakkende verhalen die vertrouwen wekken en laten zien wat jouw bedrijf echt doet.
  • – Blogs en webcontent – duidelijke en toegankelijke teksten voor websites, nieuwsbrieven en artikelen.
  • – Redactie & correctie – foutloze teksten die prettig lezen. Ik kijk naar spelling, grammatica, stijl en structuur.

Werkwijze

Klantcases

Ik interview jouw klant telefonisch of via een video-call enwerk het verhaal uit in een toegankelijke stijl die past bij jouw organisatie. Je ontvangt een voorsteltekst die we samen afstemmen in een feedbackronde.

Blogs en webcontent

We starten met een korte briefing tijdens een telefonischoverleg. Daarna schrijf ik een blog of webtekst die inhoudelijk sterk is én prettig leest. Of het nu gaat om een blogserie of een eenmalig artikel, ik zorg voor samenhang en consistentie. Ook hier volgt altijd een feedbackronde.

Redactie en correctie

Heb je al een tekst, maar ben je er nog niet tevreden over? Ik zorg voor een soepele tekst: grammaticaal correct, helder opgebouwd en in de juiste toon. Dat kan variëren van een lichte correctieronde tot een volledige herschrijving.

Goed om te weten

Ik doe geen SEO-onderzoek of optimalisatie. Wél kan ik aangeleverde zoekwoorden verwerken in de tekst. Mijn ervaring sluit goed aan bij sectoren zoals: zorg, Onderwijs, toegankelijkheid, mensen met een beperking en Vastgoed.

Scroll naar boven